sunnuntai 27. toukokuuta 2012

ylpeä


(vatsakin alkaa olemaan aika tikissä + uudet pinkit shortsit seppälästä) 

Tiedättekö kuinka hyvä fiilis tulee treenin jälkeen ? Entä kun olet treenannut vuoden ajan viisi kertaa viikossa ? Huhh, olen niin ylpeä itsestäni, että olen jaksanut käydä salilla ja lenkillä ! Sekin on niin ihana tunne, kun menet shoppailemaan ja kokeilet kivoja farkkuja jotka näyttävät niin pieniltä ja söpöiltä, mutta istuvatkin silti täydellisesti päällesi. Olen nyt ostellut vaikka mitä ihania ja värikkäitä vaatteita kesäksi. Viime viikolla kävin myös ostamassa  uusia treeni vaatteita ja voin sanoa että nyt passaa lenkkeillä ;) Auringossa juokseminen on parasta, koska siinä ruskettuu helposti hehe no piristäähän sekin ja siitä (ainakin minä) saa hyvän fiiliksen ! 
(Mulla oli päivän hoidossa kaverini oskarin koira, se on vasta 8 kk mutta isompaa pentua en ole kyllä ikinä nähnyt. Eipä ainakaan pelottanut yhtään lenkkeillä tämän kanssa pimeällä !

Nyt painunkin ulos nauttimaan tuosta ihanasta ilmasta ! Luin juuri aamukahvin ääressä lehteä jossa varoitettiin tästä tulevasta kesästä. Sellasia lämpöaaltoja kulma tulossa, että muistakaa käyttää sitä aurinkorasvaa !

Holaaaa <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti